საქართველოს ტექნობანკი
შაბათი, 20.04.2024, 12:06
მოგესალმები სტუმარი | RSS
 
მთავარი File Catalogრეგისტრაციაშესვლა
საიტის მენიუ
მონაცემთა მართვა
საიტის შეფასება
Rate my site
სულ პასუხი: 21
სტატისტიკა

ქსელშია სულ: 1
სტუმარი: 1
მომხმარებელი: 0
******
ტრანსლატორი
მთავარი » ფაილები

სულ კატალოგში მასალაა: 5
ნაჩვენებია მასალა: 1-5

 

My files | ნანახია: 377 | რამოტვირთვები: 7 | დაამატა: Sen-Sei | თარიღი: 28.03.2018 | კომენტარი (0)

განაცხადი ამ გამოგონებაზე ჯერ კიდევ 2003 წელს იყო შეტანილი საქართველოს საპატენტო ბიუროში ნომრით # 4192/01-003. 
 
მაგრამ მაშინ ყველა სპეციალისტმა განაცხადა რომ  ეს  არის ფანტასმაგორია- რადგან არავითარი მნიშვნელობა არ აქვს წნევას ფრთის შიგნით – მთავარია თვითონ ფრთის კონფიგურაციაო. 
 
მაგრამ 10 წლის შემდეგ რუსმა ინჟინრება გადაამოწმეს ეს გამოგონება და თეორიულად ნავარაუდებზე  მეტი შედეგი მიიღეს:  თვითმფრინავის ტვირთამწეობა გაიზარდა 2-ჯერ, ასაფრენ-დასაფრენი სიჩქარე შემცირდა 25-30% -ით, ხოლო კრეისერეული სიჩქარე პირიქით - გაიზარდა 30%-ით. 
 
ასეთი ფრთის გამოყენება შესაძლებელია არა მხოლოდ თვითმფრინავებზე. თუ ქარის ან ჰიდროტურბინებზე ასეთი კონფიგურაციის ფრთები დაიდგმება, მაშინ არსებული ქარის ელექტროსადგურების სიმძლავრე მინიმუმ  50%-ით გაიზრდება. 
 
შესაძლლებელია ასევე ამ ტურბინის უფრო რთული კოფიგურაციები, რომლებშიდაც ფრთის შიგნით იქნება დამატებითი სიბრტყე, ხოლო მის ქვეშ რეაქტიული ჭრილები ფრთის მეორე მხრიდან.
 
ტურბინის ვარიანტმა ENERGY GLOBE-ს სპეციალური დიპლომი დაიმსახურა            
 
 
ფრთის ნახაზი და რეპორტაჟი ექსპერიმენტების შესახებ შეგიძლიათ იხილოთ ფოტოალმბომში. 
 
My files | ნანახია: 622 | რამოტვირთვები: 0 | დაამატა: Sen-Sei | თარიღი: 21.02.2014

     წარმოდგენილი მოტორ-გენერატორი არის მრავალროტორიანი აგრეგატი, რომელიც  არსებულებისაგან განსხვავდება იმით, რომ როტორების რადიუსები ტოლი არ არის. რადიუსთა სხვაობა აუცილებელია იმისათვის, რომ გამოყენებული იყოს უფრო დიდი როტორის ცენტრიდანულ აჩქარების ენერგია. თანაბარი რადიუსების შემთხვევაში ეს გამორიცხულია.

 

               უკვე პრაქტიკულად დამტკიცებულია, რომ ასეთი ტიპის მოტორ-გენერატორს შეუძლია გამოიმუშაოს  10-ჯერ მეტი    
         ენერგია, ვიდრე საკუთარი თავის ბრუნვაზე ხარჯავს. არსებობს მოტორ-გენერატორის 5 ვარიანტი – მათ შორის      
         მრავალღეძიანებიც.      

 

                                       http://contest.techbriefs.com/machinery-and-equipment-2011/1653-fuel-less-motor-generator-for-electric-car

                                                 

                                                                                                                             

 

 

My files | ნანახია: 789 | რამოტვირთვები: 0 | დაამატა: Sen-Sei | თარიღი: 29.06.2011 | კომენტარი (0)

წარმოდგენილი ტურბინა არის  ვიქტორ შრაუბერგერისა და რიჩარდ კლემმის გამოგონებების საუკეთესო  სინთეზი. ეს ავტორები არასწორად ხსნიდნენ თავინთი ტურბინების ქმედითუნარიანობას – მიაჩნდათ, რომ ზედმეტ სიმძლავრეს ემპლოზია თუ სომნლუმენსცენცია ქმნიდა. ამიტომ მათი დანადგარები შეიცავდნენ ზედმეტ აგრეგატებს, როგორებიცაა – ტუმბო, რადიატორი, სპირალური ფორმის მილები, რომლებიც მნიშვნელოვნად ამცირებდნენ ტურბინების პოტენციურ სიმძლავრეს. 
  წარმოდგენილი ტურბინა კი არ შეიცავს არც ერთ ზედმეთ დეტალს – პირიქით -- დამატებული აქვს ტურბოდეტანდერი და მქნევარა, რომლებიც კიდევ უფრო ზრდიან სიმძლავრეს.
 
 ერთი შეხედვით ამ ტურბინის ყველაზე მარტივი ვარიანტი  ძალზედ ჰგავს ამერიკელი უილიამ მაკ-დევიდის  ტურბინას (აშშ-ს პატენტი # 6800955). მაგრამ იგი პოლარულად განსხვავდება მოქმედების პრინიცპით. მაკ-დევიდის ტურბინაში  პროპელერი გამოდევნის ჰაერს ტურბინის სივრციდან იმ მიზნით, რომ დაბალი წნევით მოახდინოს ტორნადოს პოროვოცირება. მაგრამ შედეგი კი საწინაღმდეგო მიიღება – მაღალი სიჩქარის დროს ჰაერი გარედან უბრალოდ აწვება ფრთებს და ამუხრუჭებს მათ, რადგან ფრთები გარე წნევის  მიმართ ბლაგვი კუთხით არიან განლაგებული. 
 წარმოდგენილ ტურბინაში კი პირიქით ხდება – ჰაერი იწნეხება შიგნით და ეს გაზრდილი წნევა კიდევ უფრო აჩქარებს ფრთების მოძრაობას. გარდა ამისა ამ ტურბინას აქვს დეტანდერი, რომელიც კიდევ ერთი ხარსიხით ზრდის ეფექტურობას. 
 ჰაერის ასეთი დაწნეხვის პრინციპი გამოიყენება ასევე იური ვოლოდკოს მონოთერმულ ძრავში, მაგრამ ეს ავტორი ცდილობდა, რომ "ზედმეტი” ენერგია მიეღო მხოლოდ აირის ლამინარული ნაკადების ადიაბატური გაფართოებით, რის გამოც მის ძრავს საკმაოდ არაეფექტური, "უკუღმართი” პროპორციები აქვს და არც ტურბოდეტანდერი გააჩნია. 
  
 

 

My files | ნანახია: 1068 | რამოტვირთვები: 92 | დაამატა: Sen-Sei | თარიღი: 28.06.2011

 სტატიაში განხილული და დამტკიცებულია, რომ ერთი და იგივე ინერტული მასის ცილინდრული ფორმის სხეული საკუთარი ღერძის გარშემო ბრუნვის დროს უფრო მეტად "ზრდის” თავის მასას, ვიდრე იგივე სიჩქარით წრფივად მოძრაობისას. ეს ეფექტი "მიიღწევა” იმით, რომ კლასიკურ ფიზიკაში არამართებულად არის იგნორირებული ცენტრიდანული აჩქარების მნიშვნელობა. 
ეს აზრი დამტკიცებულია მარტივი კლასიკური ფორმულებით და აღწერილია მისი დამამტკიცებელი ექსპერიმენტი.
(თუ გსურთ წაიკითხოთ სრული ტექსტი -  "დააწკაპეთ" სათაურს)
My files | ნანახია: 1525 | რამოტვირთვები: 175 | დაამატა: Sen-Sei | თარიღი: 26.06.2011 | კომენტარი (0)

ვიდეომასალა
*********
ძიება/ვიკიპედია
Copyright MyCorp © 2024